Jak usunąć cień, obramowanie zdjęć blogspot, blogger?


Miał być blog jednego posta, ale nie będzie. Postanowiłam kontynuować niesienie pomocy Nam blogerom:)
Studiuję grafikę komputerową / informatykę i na moim blogu głównym <klik> oferowałam tworzenie dla Was szablonów, nagłówków, bannerów itp. , ale uznałam to za sprzeczne z tematyką bloga, dlatego postanowiłam to przenieść tutaj. Opcja pojawi się lada chwila...Bądźcie cierpliwi. 

Przechodząc do głównego tematu posta..Wielu z was pyta jak pozbyć się obramowania, cienia na zdjęciach.
Sprawa jest dość prosta.
Wchodzimy: Szablon -> Dostosuj -> Zaawansowane -> Dodaj arkusz CSS 


Wklejamy poniższy kod:

.post-body img {border: 0 !important;
-moz-box-shadow: none !important;
-webkit-box-shadow: none !important;
box-shadow: none !important;
padding: 0px !important;
background: none !important;
}



Zapisujemy i gotowe :)

Ps. Nie przerażajcie się brakiem wyglądu  - chwilowo brak czasu, mam nadzieję, że wkrótce się ogarnę.

CiaO. Tina

Unknown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram