Jak teraz obserwować blogi?


Krótko o mnie.

Założyłam tego bloga, aby przekazywać Wam swoją wiedzę, pomagać ulepszać Wasze blogi oraz rozwiązywać nierozwiązywalne. Jestem Tina, z bloga http://bitcheslovecakes.blogspot.com - który jest moim domem i pasją, ale nie chciałam łączyć dwóch pasji w jeden blog, dlatego też powstał ten. ;)

Problem z obserwowaniem blogów.

 Pewnie wielu z Was zauważyło ostatnimi czasy problem z obserwowaniem innych blogów. Po próbie "Dołącz się do tej witryny" wyskakuje błąd:

Przepraszamy...
Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.

Na pocieszenie powiem, że opcja obserwowania nie została wyłączona, ale prawdopodobnie nastąpił błąd bloggera lub zmieniają tę funkcję. Nadal jest możliwość obserwowania blogów.

Krok 1.
Wejdź na swojego bloggera:
Krok 2
Na dole mamy "Listę Czytelniczą" , klikamy "Dodaj" - wklejamy link do bloga, który chcemy obserwować i gotowe.

Myślę, że nie jest skomplikowane. 

Zapraszam do wypróbowania - dodając mój blog. 

Wkrótce więcej porad. 

Unknown

5 komentarzy:

  1. oo bardzo dziękuje za informacje,przydało się ;)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałasz dodać że przez dodaj - jest limit do 300 blogów

    OdpowiedzUsuń

Instagram